SELAMAT MEYAMBUT BULAN RAMADHAN

"Selamat menjalankan ibadah puasa dari kami sioloon fan club . wsalam...."

Wednesday, August 26, 2009

About what?

hari demi ke hari... sekarang masuk dlm 4 hari sudah ramadhan
puasa tetap puasa... nafsu merokok tetap ada.. nafsu makan dan sebagainya
herm.. lum tido lagi after berjumpa dengan orang qazar interview untuk bawa berkenalan dan berkawan
ini semua gara2 xpandai bercakap english.. hahahaha u know it's malaysian country... perpaduan, community
but still use english version to talk any body... hahahhaha

huh.. ini la keadaan aku.. teda sepa tau.. hanya aku jak merasa merana sekarang.. tau mau share dgn siapa..
event aku pun sendiri banyak sembunyikan dgn semua...

kawan-kawan.. semua hapy jak.. aku pun tumpang.. cuma itu la org ckp.. lau ada benda yang di simpan.. hati pun nda terna... muka pun masam.. hahahha what should i do? what kind of many problem i have...
waaaaaa tension gila la...

fuh entah la.. keadaan aku makin teruk.. aku perlu usaha pada diri.. untuk kecapi kan segala impian yang aku kejar... tapi terlalu banyak anak tangga untuk aku menaiki impian yang bergitu tinggi... nvr mind la.. its can make me preasure if i think about that.. i just living it for many time to think back....

huh... project? apa project aku? adedededededede hari tu.. banyak da usaha untuk dapatkan tander.. tapi hangus seperti nasi di masak oleh nani.. hahahhahaha teda ba.., duit yang aku simpan untuk belanja study.. terbang mcm tu jak teda hasil... ne gara2 org atasan la ne... mcm give up aku... n that y la.. aku susah mo bergerak menggunakan kereta... duit? mana? duit? hahahaha senang jak org lain dpt duit.. kadang pandai jua aku cemburu pasal member-member beli makan.. tapi aku.. apakan daya.. hanya meggi jak.. untuk sahur.. huhuh itu lau di ruma.. lau di luar... nescafe ais jak... cukup la tu.. asal ada isi perut... waaaaa ngantuk gila... ne la gara2 intiview org antarabangsa ne.. biar la berkorban jak.. huhuhuhu eh lari suda cerita aku ne.. tu la pasal project tu... ingatkan dpt la.. lau dpt.. conform 10k di bank.. hahahhahah

nda apa.. balik lagi nnt.. aku usahakan lagi... heheheh aku ne dlam diam2 berisi.. memang berisi pun... ne gara2 ikut kawan yang di katakan sahabat... kekekekek

banyak aku spend time with nani.. huhuhu nani2... ko ka nini.. wkakaka suka aku buli dia plak.. n suka aku berkawan dgn dia.. heheheheh aku ne suka dgn org yang manja... senang di layan.. romantik katakan.. huhuhu semua yang manja aku layan.. wkakakakakak


wal hal pun... aku tetap dgn tension sembunyi aku... hati2 la... lau ada sesiapa yang buat silap.. aku makan tu.. suda la bulan posa time ne... hahahahahahahha... ngantuk suda.. jam pun kul 6.05am.... mau oooooii...oooooiii...ooooooiiii. dulu... nite.. blog... see u later...

No comments:

Post a Comment